Welke krant past bij me? (Twijfel tussen NRC of Trouw)?

Ik zou net als mijn vader een abonnement willen nemen op een krant. Omdat ik politiek, overheid en algemeen nieuws belangrijk vind, ben ik op zoek naar een krant die bij me past. Waar ik absoluut niet van houd zijn links georiënteerde kranten.

4 weken geleden
tinus1969
4 weken geleden
Koop eens een paar losse nummers. NRC is in het algemeen minder links dan Trouw.
Pieterke
4 weken geleden
Bekijk de online versies eens van deze kranten.
Wim95
4 weken geleden
Jullie hebben gelijk, helemaal niet over nagedacht.
crispy
4 weken geleden
In dat geval zou ik de Telegraaf nemen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 weken geleden
@crispy
De Telegraaf is inderdaad rechts, maar heeft naar mijn idee weinig diepgang.
Daar zijn NRC en Trouw beter in.
crispy
4 weken geleden
Ja, precies!
janjan
4 weken geleden
Het is allemaal van het Belgische Mediahuis of DPG dus één pot nat. Probeer eens een onafhankelijke krant zoals De Andere Krant.

Antwoorden (1)

Haha, je boft niet. Zo'n beetje alle kranten zijn links tegenwoordig. Sommige wat gematigder dan andere, maar allemaal eigendom van dezelfde (door Brussel gesubsidieerde, dus niet kritisch op hun beleid) concerns. Uitzondering is het Reformatorisch Dagblad, maar ook zij willen hun lezers niet voor het hoofd stoten met berichten die politieke controverse op kunnen roepen.
3 weken geleden